Friday, November 23, 2007

So life is ...

Ba, stai si te gandesti ocazional, da' nu mult ca strica, despre insemnatatea vietii... despre esenta vietii... despre... cam tot. In afara de faptul ca trebuie sa ma barbieresc mi-am dat seama ca viata merge in sinusoide. La modul ca tot ce urca si coboara, si tot asa.... bine ca la mine a fost mai mult un declin in ultima perioada iar inainte de asta a fost o stagnare. Fuck, adica incep sa vad ca toata perioada asta de lipsa acuta de bani (la modul ca nu aveam deloc, ba chiar mi-am facut datorii... minusucule ce-i drept, urmate de una gigantica) a fost un preabul pentru o perioada mai buna (ce va sa vie). Sau cel putin asa sper. Banuiesc ca perioadele astea de declin sunt facute sa apreciezi perioadele anterioare si cele ascendente ce urmeaza. Totusi revin la ideea ca viata, per total, este un sistem echilibrat. Eu personal am toata increderea in viata. Isi urmeaza cursul neintrerupta. De-aia sunt sigur ca tot ce-a fost rau, toti cei care au uitat, toti cei care au facut bine, tot, o sa se intoarca la 180 de grade. Asa ca grijile mele sunt doar pe moment. But other than that... i'm ok

1 comment:

Anonymous said...

SILENCE! I kill you! :P
I am pretty...oh so pretty...today. everyday. Baga mey shi u ceva mai interesant k dak tot nu t vad (sau atunci knd apuc sa t vad e weird`n shit) macar de pe blog sa ma aflu cate ceva.