Tuesday, January 15, 2008

Monday morning...NOT

Nu stiam cum e. Pana cand am trait-o. Stii cum e cand te duci luni la munca... te duci cu un sictir din-ala in suflet. Da' cand te duci la ora 18:00 si stii ca mai tarziu de 22:00 nu e posibil sa stai?! Mama, aveam o energie ieri... cum am intrat acolo colegu ma intreba daca vreau o cafea, raspuns afirmativ. Dupa care am executat in 15 minute toate sarcinile de servici pt ziua aceea. Si mi-au ramas 3 ore si 15 de minute de munca. Da' cu cine sa muncesc? Ca in Real, la FLANCO WORLD nu vine nici dracu dupa ora 19:00. Asa ca m-am apucat de merchandising. Am terminat repede pt ca aveam PREA MULTA ENERGIE. Dup-aia m-am dus in depozit sa il ajut pe colegu care imi dadu cafeaua. Am montat rafturi, am batut cu ciocane, am trantit lucruri zgomotos si m-am simtit foarte foarte bine. Nici una nici alta ca se facu ora de curatenie. Am inceput sa caut matura, am descoperit ca doua cozi erau blocate pe mopuri, le-am reparat, am dat cu matura si tot eram voios... Doamne, iubesc dimineata de luni la munca.... cand muncesc in tura de dup-amiaza.

No comments: