Monday, June 11, 2007

Outsider

Stii sentimentu' ala pe care il ai cand cineva face ceva sau zice ceva care sa te faca sa te simti ca un intrus? Eu il stiu, il traiesc zilnic, il simt zilnic, si simt ca ma roade pe dinauntru si simt ca nu o sa mai suport mult. Si culmea e ca am impresia ca cine o face o face deliberat, ca sa imi dea de inteles ca n-am ce cauta acolo. Ma gandesc ca ar putea sa-mi zica... dar poate asta-s eu. In fine... Cel mai mult ma doare ca incet incet ajung sa urasc persoanele alea. Mie nu imi place sa urasc, nu imi place sa desconsider, nu imi place sa ma enervez. Si inca un lucru care ma doare e ca ajung sa ma descarc pe cei care n-au nici o vina(familia mea).
Ce solutie sa existe oare la problema asta?

6 comments:

Anonymous said...

Să ţi se rupă de ăia care te fac să te simţi aiurea. Pe scurt, you're the best, fuck the rest! Dacă nu gândeşti aşa în ziua de azi, ajungi să-ţi dai seama că fiecare are/ a avut/ va avea ceva cu tine, direct sau indirect. :)

bou rosu said...

ignoranta

Vlad Mototolea said...

cum dracu sa mi se rupa. crezi ca e asa usor? dup-aia sunt acuzat ca ignor si ca sunt nesimtit.

Anonymous said...

hmmmm ..... cauta-ti alte activitati cu acele persoane ce nu te considera intrus! in rest .... ignora-i

Anonymous said...

dude, daca lor li se rupe de tine, tie de ce nu ti s-ar rupe de ei? esti acuzat ca ignori dupa aia? pai what kind of people are those? daca nu e doar o inchipuire de-a ta, atunci ar fi ipocriti sa iti reproseze faptu ca TU ignori. daca e asa, stop wasting your time ca nu merita

Anonymous said...

Ce motiv ar avea sa te faca sa te simti ca un intrus? Poate ca acele persoane sunt invidioase sau se simt inferioare si incearca sa-si recastige pozitia facandu-te pe tine sa te simti aiurea.
Nu stiu exact care e situatia dar incearca sa le arati prietenie...sa-i faci sa te cunoasca mai bine.