Friday, June 8, 2007

Decizie

Eu sunt o persoana ciudata. Am tot felul de stari. Si asa am decis sa scriu aici cand mi se scoala, nu doar cand is melancolic sau suparat.
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuun...
Am niste prieteni, mai bine zis aveam. Zic aveam pt ca mi-au adus la cunostiinta destul de nervosi si suparati ca nu mai vor sa mai imi fie prieteni. Pt ca, datorita unor motive subiective, nu mai puteam sa le acord atentie deloc. Am crezut ca le-am explicat destul de clar motivele subiective si ca au inteles. Oubviously i was wrong. In orice caz, cum zicea si Bazz Luhrman in Sunscreen "friends come and go but u should hang on to those precious few". Eu am incercat sa tin de ei dar motivele subiective m-au impiedicat. Acum sunt cateva chestii... sper ca prietenii sa nu ma urasca, sper ca prietenii sa nu urasca motivele subiective pt ca nu e vina motivelor, e vina mea, sper sa inteleaga de ce am luat hotararea pe care am luat-o si de ce ma tin de ea, sper sa inteleaga ca nu exista zi in care sa nu ma gandesc la ei si ca pana la proba contrarie (pe care refuz sa cred ca mi-au aratat-o) eu ii consider inca prieteni.

1 comment:

Anonymous said...

cand iti este cineva alaturi si iubesti acea persoana, parca restul nu mai conteaza. cand iubesti esti parca intr-o stare in care endorfina ti-a invadat corpul, in care adrenalina iti "tropaie" prin vene. poti zbura, visa, zambi, etc. mult mai usor cand iubesti. grav este momentul in care iubita/ul tau te manipuleaza indepartindu-te de prieteni, rupindu-ti contactul cu cei dragi din diferite motive. nasol este sa nu realizezi ce se intampla fiind chiar "prea" indragostit. sper sa nu iti lipseasca momentele de luciditate in care iei aceste decizii!!!!