Monday, July 2, 2007

Caldura

Caldura asta, mare monşer, te afecteaza. Fie ca iti dai seama sau nu, fie ca se vede sau nu te afecteaza. Cum? NEGATIV evident.
Pe mine ma face irascibil, se intampla sa nu mai pot respira, se intampla sa numai pot gandi, se intampla sa incep sa tremur, se intampla sa nu mai am pofta de mancare, se intampla... multe.
Ideea e ca, pentru a putea combate cu succes acest val de caldura, trebuie sa te hidratezi. EU nu o fac. De ce? Pentru ca nu am chef, pentru ca uit, pentru ca mi-e lene, pentru ca, uneori, n-am bani. Da, vreau sa ma hidratez, as bea incontinuu daca n-ar trebui sa ma duc la toaleta din 10 in 10 minute, daca nu m-as lua cu munca, daca nu mi-ar fi lene, daca daca daca. Uite, iar am devenit irascibil. Eh, nu vine el concediul?

p.s. ah, care era rostul postului asta? IMI PARE RAU CA SUNT IRASCIBIL. Caldura are si ea un rol in treaba asta.

1 comment:

Anonymous said...

caldura ne afecteaza pe toti! la o temperatura de 40 grade celsius corpul uman resimte o temperatura cam de 48 de grade celsius. daca faci cumva temperatura cand esti bolnav, intri in panica. nu stiu daca pot compara chiar asa usor cele doua situatii dar oricum se intrevede o similitudine. Disconfortul termic face ca toti sa avem probleme de comportament, mai mult sau mai putin vizibile. Depinde doar de cat de labili psihic suntem. Faza cu hidratarea este utila, chiar necesara. Dar cand citesc ca tie iti este lene, ca nu ai chef, ca uiti (?) ma face sa ma gandesc ca esti cam .... teribil! Daca minim bei 2 litri de lichide in 24 ore si transpiri din cauza caldurii nu cred ca vei merge la toaleta din 10 min in 10 min. Legat de concediu .... poate multi dintre noi si-l dorec sa fie continuu, dar nu cred ca ne permitem astfel de "lux". Nu discut ce beneficii aduce concediul, doar ca atunci cand vei reveni la serviciu te vei simti mai rau sau irascibil ca inainte. Oricum, concediu placut tuturor!