Thursday, July 19, 2007

Update

Multe din situatiile pe care le-am expus aici s-au rezolvat. Ma refer la cele legate de iubita mea. Asa ca va rog, daca nu o faceti deja, nu mai judecati pe baza a ce cititi aici. Eu vreau doar sa aflu cum gandeste lumea. Gelozia o sa fie mereu, situatii tensionate o sa apara, nimeni nu-i perfect(da, nici eu nu sunt, stiu e un soc si pentru mine) si lumea se schimba sub influenta iubirii si a sentimentelor legate de ea.

Alta chestie... inteleg de ce s-au suparat "prietenii" aia pe mine, nici mie nu mi-ar pica bine sa mi se intample asa. da' puii mei, cand esti prieten(nu "prieten") stai langa prietenul tau si in momente de genu asta. Doar daca, poate, urmaresti altceva. E asa de greu de inteles de o persoana de sex feminin e geloasa pe doi prieteni de sex feminin? E asa de greu de inteles de ce o pauza ar face ca respectivele sentimente negative de tot felul ar disparea(poate nu de tot dar macar oleaca). Poate ei, ca "prieteni", ar fi vrut sa ma despart de ea, pe care o iubesc, si sa stau nefericit si singur toata viata doar sa nu fiu pus in situatia aia incaodata. Nu am cerut sa fie ca atunci cand am incetat contactul, am cerut sa o luam de la inceput, sa ne re-cunoastem, sa re-devenim prieteni. Dar nu, eu sunt o persoana odioasa. Nu era mai bine sa revin la mentalitatea mea din momentul cand le-am cunoscut, adica "if y'all don't like me blow me"? Da' nu pot frate. Nu pot.

5 comments:

Anonymous said...

Coaie, eu n-am inteles nimic din postul tau. De fapt, ma doare capu` e cel putin normal sa nu inteleg nimic. Esti prea adanc pentru mine. Pula mea ce vroiam sa zic? Ah da, viata e de cacat ba, suge rau de tot, cateodata nu suge si o sa vina vreo pizda roz pe aici sa zica ca ma insel si ca viata e roz si vai pula mea. Normal ca e roz, ori cu pula, ori cu vibratoru, ori cu dejtu` cumva tot iti faci viata roz. Revenind, viata e de cacat, dar mergem mai departe, prieteni si iubite/iubiti o sa fie slava domnului toata viata. Important e sa-i tii aproape pe cei care merita si sa-i dai la o parte pe cei care nu merita atunci cand iti dai seama de lucrul asta. M-am lungit. Pula mea. Te iubesc coaie. Non-gay evident...

Anonymous said...

ce face?! gelozia este arma celui slab, este calea gresita. vlad, incearca te rog sa fii mai expliciit ... postul tau este cam "haotic".

James said...

Bai tata ce am inteles eu din posturile tale e ca prietena ta ti-a zis sa nu te mai vezi cu prietenii tai ca ei nu ii plac. Si tu ca bursucu ti-ai neglijat prietenii pentru 3 luni de zile .. Ce pot sa zic ai actionat ca un catelus.. Femeile vor un barbat puternic langa ele nu un pampalau care sa faca tot ce li se spune ..

Parerea mea e ca ai gresit si esti o persoana usor influentabila

Asa cum pritenii tai trebuie sa-ti accepte iubita asa si ea trebuie sa inteleaga ca tu nu esti singur pe lume ..iar lumea ta este doar ea.

Nah numa de bine ..am ajuns pe blogul tau de la enkumber..am inteles ca i-ai cam stricat vacanta.. (glumesc nush ce a fost intre voi si nu ma intereseaza)

Anonymous said...

ma james, in viata nu e doar in alb si negru. A fi egoist e una, a incerca sa multumesti pe toti e alta. Poate sunt o tara influentabil, poate sunt "pampalau", poate, poate, poate... Incerc sa invat din greselile mele, incerc sa invat din greselile altora. Si pana la urma ASTA E VIATA. NU?!

Anonymous said...

Da, probabil, de aceea este