Thursday, May 24, 2007

EU

Eu sunt o persoana calda(daca mi-ai intrat in "gratii" nu ai sa vezi raceala din partea mea decat in cazuri exceptionale), eu sunt o persoana sociabila, imi place sa am prieteni, mie imi place sa cunosc lume, imi place sa aflu idei, imi place sa discut, imi place sa schimb idei, imi place sa am o vedere de ansamblu asupra a tot, imi place sa fiu in cautare de idei si perceptii asupra realitatii, eu sunt o persoana fidela, imi place sa cred ca sunt obiectiv, imi place sa fiu obiectiv, nu imi place ideea de infidelitate(de nici un fel), nu imi place sa fiu tradat, nu imi place sa tradez, nu imi place sa pierd prieteni, nu imi place sa fiu pierdut ca prieten.

Do i make any sense?

6 comments:

Unknown said...

Cel mai tris pe lume e sa pierzi pe cineva drag. Prietenii sunt ceva drag. Mi-am dat seama ca in viata am facut multe greseli, si am piedut multi prieteni. :( Fiecare dintre ei a plecat cu o parte din sufletul meu. Dupa cei mai multi dintre ei imi pare rau.
Exista vreo cale sa-i aduci inapoi?

Anonymous said...

daca sunt prieteni adevarati da.

Unknown said...

spune-mi si mie cheia succesului de a-i aduce inapoi.. chiar as vrea sa incerc .. :)

Vlad Mototolea said...

haven't found it yet. Cand o gasesc iti zic si tie. Deal?

Anonymous said...

oameni buni ..... nu mai stie nimeni expresii in romaneste? sunteti cumva englezi?!

Anonymous said...

Haide ba. Ia gata...