Saturday, May 19, 2007

Alta nedumerire

Eu sunt genul de om relaxat, imi place sa cred ca sunt placut de toata lumea, si din acest motiv nu iau aproape nimic la modul personal. De exemplu daca cineva se rasteste la mine seara(cineva apropiat bineinteles) il intreb mai mult sau mai putin politicos de ce tipa la mine, daca a avut o zi proasta si daca si eu sunt parte din motivul supararii. Daca ajung la concluzia ca sunt si eu parte din belea incerc sa rezolv problema ce tine de mine si dup-aia... incerc sa ajut omu sa treaca peste problemele celelalte mai usor sau sa priveasca mai detasat.
Asadar daca tip la tine seara, sau dimineata, e din cauza ca am alte belele pe cap. Nu, stiu ca n-ai nici o vina, dar nu pot sa raman neafectat de tot cacatu care mi se intampla zi de zi.

TU DE CE NU POTI SA FACI LA FEL?

No comments: