Monday, May 21, 2007

Uite o idee

Naspa de blogu meu e ca nu pot sa scriu tot ce-mi trece prin cap. Prin simplul motiv ca il citeste lumea, si chiar daca nu-l citeste acum il va citi.
Stii care e directia acestui blog? NICI UNA! Pur si simplu scriu chestii personale care as vrea sa fie cunoscute dar nu pot sa le zic.
Eu am o gramada de frustrari. Printre care si faptul ca mi-e imposibil sa ma exprim coerent atunci cand situatia o cere adica cand sunt in defensiva. Cand sunt in ofensiva situatia e cu totul alta. Imi ies idei din cap si ma exprim de te doare mintea. Si tu, stiind toate astea, vazandu-le pe pielea ta, ai impresia ca atunci cand ma ataci eu refuz sa ripostez dar de fapt ma blochez. Intelegi?

3 comments:

Anonymous said...

te-ai gandit vreodata ca te gandesti prea mult?! suna pleonastic, dar am incercat sa exprim plastic si totusi succint cam care este problema: nu te mai gandi la ce vei gandi cand altii vor gandi despre ce urmeaza sa spui cand situatia va fi de asa natura incat sa ........ GATA! nu te mai incarca atat cu situatii ipotetice si cu "energii" ce iti dauneaza grav moralului. prieten cred ca iti sunt si asta te sfatuiesc in acest moment.

Anonymous said...

Just curious: cat de dese sunt situatiile in care te afli in ofensiva?
In ce priveste defensiva, poate ar trebui sa lucrezi mai mult la increderea in sine. bafta

r0ck->girl said...

pfai ... imi place faptul ca privesti o problema din mai mult eunghiuri ..da' am impresia ca ti'a skapat unul ..adika ...dc sa fie t0ate chestiile atat de complicate ..eu una am ajuns sa bag in seama d0ar chestiile importante ..si celelalte ..ei bine celelalte sunt ist0rie ..sunt chestii care se sterg cu buretele imd dupa ce se intampla...Si mai important decat atat ..eu sunt o persoana timida, careia nu'i place sa fie in centrul atentiei ..Ei bine asta e in interioru emu ...toti prietenii ma cunosc ca fiind populara , cu 2peu .si alte chestiid e genu asta ..Dupa parerea mea ..e bine sa te integrezi [[chiar daca tu ai conceptii diferite..pt ca la un moment dat o sa ai okazia sa le zici ]]:D.Am deviat un pika de la subiect ..sau mai bine zis un pika mai mult..da' m'am regasit f mult in ceea ce tu ai scris:)