Friday, May 18, 2007

Cateceva despre mine....

Eu, personal, sunt ceea ce se poate numi FIDEL. Unii dintre voi veti considera asta o slabiciune, sincer nu-mi pasa. Am descoperit ca nu pot fi infidel, probabil ca-s programat genetic sa fiu asa, probabil ca nu-s asa de atragator pe cat imi place sa cred, probabil ca nu vreau in adancul sufletului meu... ideea e ca nu am fost si nu sunt infidel. Despre viitor nu stiu, nu pot sa ma pronunt, mi s-a dovedit ca 'azi e, maine nu mai e' de prea multe ori ca sa mai am incredere in viitor. Nu, nu sunt slab, sunt realist.
Acum si cu fidelitatea asta e o chestie ciudata. Ca poti fi infidel si nefiind infidel. Adica vei o gagica, si iti zici "as face o 'tranta' cu ea...", tu emiti semnale ca vrei, ea emite semnale ca vrea dar nu se intampla nimic. Practic, pentru cei din afara, tu pari barbatul fidel... dar esti?! (asta se poate aplica si la femei...)
Experienta mea in relatii cu femeile e redusa, foarte redusa, si poate vorbesc in necunostiinta de cauza. Din motivul asta am sa expun niste situatii ipotetice (hai, faceti-mi pe plac, considerati-le ipotetice) si am sa astept niste raspunsuri la ce am zis. Nu vreau, doamne fereste, sa-mi spal lucrurile in public, vreau sa ajung sa inteleg si eu ce intelege omul de rand cand zice 'relatie'.

4 comments:

Unknown said...

Esti prea fidel cateodata. :) Dar cred ca e bine sa fii fidel. Ai o satisfactie interioara inconstienta atunci cand stii ca n-are pentru ce sa te mustre constiinta. Cu toate ca de cele mai multe ori, iti dai seama ca n-a meritat. :)

Anonymous said...

treaba cu n-a meritat e relativa. De multe ori, dupa o relaie nereusita, iti zici ca n-a meritat. Dar atata timp cat ai simtit altceva decat inainte, mai mult decat inainte, eu zic ca a meritat.

Unknown said...

You have a point. Oricum, sunt de principiu ca din orice relatie trebuie sa pastrezi ce a fost mai frumos, mai important, mai de suflet.

Anonymous said...

Fidelitatea e o calitate rar intalnita in zilele noastre asa ca prietena ta e norocoasa dar nu stie.Ii e frica sa nu te piarda.

Eu nu am gasit pana acum pe cineva care sa-mi fie complet fidel sau macar sa stie sa minta bine.Si eu tind spre paranoia cu gelozia cateodata.
Asa e cu persoanele la care tii..vrei sa fii sigur ca nu te pacalesc. :|