Monday, May 21, 2007

Se mai intampla

...sa am zile de cacat. sau sa vad ceva care sa-mi aduca aminte de ceva, care sa-mi aduca aminte de alceva, iar eu, ca un om care gandeste tot timpul si imi ticaie cesornicu ala cu rotitele mamii lui cu tot, sa fac diferite conexiuni. Si in consecita sunt botos cateodata. N-are nimic de a face cu tine ca sunt botos, pur si simplu sunt in viata unele chestii care ma nelinsitesc. DE CE? Pt ca sunt om. Am si eu ganduri negre, am si eu temeri, am si eu pasarele... Tot ce tine de tine iti comunic(daca consider necesar). Cand iti zic c-o sa-mi treaca crede-ma pe cuvant, faptul ca incerc sa fac o gluma sau ca incep sa rad si sa-ti povestesc amintiri placute din copilaria mea e dovada a faptului ca incerc. Nu e vina ta ca am o imaginatie prea activa si ca fac conexiuni care mai de care mai ciudate. Dar daca vrei sa nu ma faci sa ma simt vinovat de nimic incearca sa ma faci sa trec peste asta. Un banc, o gluma, o distragere de atentie... anything... doar daca vrei. Sau poti sa ma lasi sa-mi treaca de la sine. Sper ca-ti dai seama ca nu o sa ma gandesc ca nu tii la mine daca faci oricare din cele de mai sus. Daca nu ai tine nu te-ai mai oprii din tot ceea ce faci pentru o clipa uitandu-te la mine cu un semn de intrebare in ochi si dup-aia m-ai intreba ce am patit.

Eu inteleg.

No comments: