Tuesday, May 22, 2007

Descoperire

It has recently been brought to my attention... ca nu e normal sa ai si prieteni de sex opus. Stai, asteapta, it gets better. Cu prietenii pe care ii consideri apropiati(doar cei de sex opus) n-ai voie sa te imbratisezi daca nu i-ai mai vazut de juma de an. Din cate imi dau eu seama n-ai voie nici macar sa te uiti spre ei. Si mai mult, doar pentru ca prietenii tai fac parte din grupul fostei(care btw e plecata din tara) nu trebuie sa mai intrii in contact cu ei. Da, exact, trebuie sa uiti ca exista. Si nu numai, trebuie sa-ti vina din inima o dorinta aprinsa sa nu mai vrei sa ii vezi toata viata ta. Ce daca pana acu ceva timp ei au fost cei mai buni prieteni ai tai... nu conteaza!!!
Mai e o chestie.... cand te intalnesti pe strada, accidental, premeditat sau nu, cu fosta trebuie sa fugi de sa inghiti pamantul, trebuie sa refuzi orice contact si trebuie sa-l faci pe fost sa inteleaga ca pt tine e un nimic si ca simpla sa existenta iti provoaca o stare de repulsie...
Si practic nici un prieten de-al tau nu e ok. Oricum ai lua-o... de ce? Pai sunt aia care injura, aia care se bas, aia care garaie, aia care beau, aia care sunt golani etc. (din punctul meu de vedere daca ai vreun prieten care nu face una sau mai multe din astea ala e poponar - nu-s homofob, doamnefreste)
Si uite asa trebuie sa incetezi a te mai gandi ca ai putea vreodata sa o multumesti si incepi a te gandi ca tot ce faci e de cacat si ii spui si ei asta intr-o iesire emotionala. Daca te face imatur sa nu te miri. Da, e mai matur sa te incui in casa si sa iti iei toate masurile de precautie ca sa nu te intalnesti niciodata cu fostul(pe care, btw, nu-l urasti) decat sa tragi concluzii logice pe baza reprosurilor pe care le primesti zilnic legate de toti prietenii, cunoscutii, necunoscutii si entitatile enrgetice ce iti populeaza vecinatea.
Ce, nu-i asa? Adica am inteles eu gresit?

7 comments:

Anonymous said...

FUCK NO! Daaca actuala face crize pentru ca te intalnesti accidental-premeditat cu fosta pe strada, sau daca ai "concert" acasa pentru ca ai prieteni comuni cu fosta e bai. I mean jesus! Ah si la faza cu, daca ai prieteni de sex diferit nu poti sa-i imbratisezi decat daca nu i-ai vazut de juma` de an. That is sick my friend, sick, sick, sick!!

Vlad Mototolea said...

Ma, faza cu imbratisatul e tabu total. Adica nu e normal sa-ti exprimi afectiunea pt un prieten de sex feminin. Eu sunt o persoana calda, nu pot sa urasc, cu greu pot sa ma comport indiferent, am grija, cu toate astea, sa nu dau semnale care pot fi interpretate gresit.

Unknown said...

" Adica nu e normal sa-ti exprimi afectiunea pt un prieten de sex feminin." WHAT???
Si asta de ce ma rog? Adica nu era normal sa te iau in brate acum cand ne-am intalnit la Sinaia? Daca nu te luam in brate, nu spuneai cumva ca am ceva cu tine.. sunt suparata, sau altceva?

Foarte putine dintre relatiile cu prietenii comuni ai ex-ului sunt pe bune. Pentru ca sunt foarte putini oameni care se pot detasa. Asta din pacate...

Anonymous said...

Pai ideea e ca eu reusesc sa ma detasez de tot daca imi impun. da' nimeni nu ma crede...

Unknown said...

Ideea era ca prietenii comuni sa se detaseze si sa nu mai considere prietenia din prisma relatiei cu exa. Asta e mai greu. :)

Vlad Mototolea said...

Problema nu s-a pus niciodata asa, pentru ca prietenia cu ei a depins doar in prima clipa de ea. Dupa prima clipa nu s-a mai pus problema ca ea sa-i influenteze in vreun fel. Mai ales cand eu sunt cum sunt si nu consider c-am facut greseli de neiertatat dovedindu-mi astfel caracterul.

Anonymous said...

poti fi prieten foarte bun cu o persoana de sex opus fara a urmari ceva "ascuns". multi spun ca esti prieten cu o persoana de sex opus doar pentru sex, bani, influenta, etc. Cat timp iti e cu adevarat "camarad" in viata nu conteaza sexul (m/f), culoarea pielii, apartenenta politica, religia sau mai stiu eu ce. Prejudecatile doar unii le pot depasi, restul se vor ghida precum caii la trasura.